måndag 7 februari 2011

Mantorp 4-ever


Jag är hemma hos min mor och far och degar, blev sjukt less igår när jag upptäckte att kattjäveln kissat på mitt täcke igen så jag valde att fly fältet så att säga. I alla fall, jag gillar verkligen hur jag, när det nyss åkte förbi en OKÄND bil på vägen utanför fönstret blev helt förbannad och lite rädd. VAD FAN INKRÄKTARE liksom. Jag är och kommer alltid förbli en lantis och det är jag hemskt nöjd med ska ni veta. När jag för en stund sen såg att random skank från min lågstadieklass hade ändrat sin current city till Mantorp på Facebook ville jag like:a sönder det typ. Östgötaslätten 4-ever. När jag blir gammal ska jag sitta i en gungstol utanför huset och skjuta efter utbölingar med hagelgevär. STICK FRÅN MIN MARK JÄVLA STADSBOR.

Väntar på att min syster ska bli klar med vad hon nu håller på med så vi kan åka till biblioteket i Mjölby. Det ni.

1 kommentar:

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!