tisdag 15 mars 2011

Äntligen

Idag har kiddet äntligen sparkat ordentligt på Niklas, han (Niklas alltså) har gnällt lite över att den inte vill sparka på honom. Att den inte sparkar på nån annan heller hör liksom inte hit. Men nu så! Den började sparka argt efter att jag ätit en portion wok från Filmstaden-woken, tror ni bebisar kan reagera på att man äter stark mat? Det vore väl himla konstigt eller? Sådär argt har den nämligen bara sparkat efter en person jag träffar ibland som har väldigt gäll och genomträngande röst tidigare... Nåja, nu har Niklas i alla fall fått bekräftat att det finns nåt där inne liksom, så det inte bara är jag som ätit upp mig och luras för att nån ska vilja umgås med mig eller så!

1 kommentar:

  1. Nu behöver ju i alla fall inte du sparka på mig mer.
    Tycker jag.

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!