söndag 27 mars 2011

Helg och katter

Jag har dött av avund varje gång någon bloggare lagt upp bilder på sushi på senaste tiden så jag köpte löningssushi på fredagen. Sushi och Coca Cola är ungefär världens bästa grej tycker jag. Rosa ätpinnar är inte heller dumt även om jag tycker det är sjukt svårt att äta med plastpinnar?

Katten och jag hade bästa lördagsmorgonen och lyssnade på Spanarna och diskade med öppet fönster och vårsol, medan vi väntade på att våra nattgäster skulle vakna.

Sen gick jag och Niklas hem till Emelie med wok för alla var bakis utom jag förstås. Hon och Leche matchade.

På kvällen gjorde vi varma mackor hos mig och Hannes skulle visa att han var lika tjock som jag, framgår dock inte så bra på bilden alltså. Jag ser väldigt sliten ut och Emelie gör den klassiska matminen.


Och idag sitter jag och försöker skriva hemtenta och Katten sitter som en människa i en fåtölj bredvid och solar sig. Det var den söndagen det, nu ska jag försöka skriva mer om litteraturvetenskapliga teorier och metoder (precis lika tråkigt som det låter, om inte värre).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!