söndag 27 mars 2011

Varför min katt heter som han gör

Någon undrade om min katt var döpt efter Cat Kirk i Gilmore Girls, det tyckte jag var väldigt kul. Han är förstås döpt efter Kapten James Tiberius Kirk i Star Trek hallå liksom. Från början kallade jag honom bara för Katten rätt och slätt (eftersom han redan bytt namn flera gånger innan han flyttade hem till mig och de tidigare namnen var larviga) men sen kom min kompis Sanna på att han borde heta Katten Kirk istället. Så nu heter han Kirk i efternamn.

För er som inte är bekanta med Star Trek tyckte jag det här klippet summerade karaktären och William Shatners skådespelarinsats väldigt bra:


Och när vi ändå är igång:


Kungen av dramatik azz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!