måndag 7 mars 2011

Snygg tjej 2011

Minns ni topp 5 bästa bilderna på mig på facebook eller? Jag tror vi har en ny vinnare:



Niklas ställde chipsskålen på min mage igår och tog en bild med sin iphåån. Man är inte så het när man just tryckt i sig typ 2/3 chipspåse och innan dess två stora portioner mat, och sedan dessutom kollat igenom tre timmar Sagan om Ringen. Niklas förkunnade att han skulle visa den för kiddet när den blivit större, det här är mamma när hon väntade dig liksom. Jag spekulerade lite i hur ungen skulle reagera på bilden. Jag tänker att den väl för det första kommer garva ihjäl sig åt kvaliteten på bilden "HAHAHA IPHONE 4, HADE NI INGET BÄTTRE PÅ DEN TIDEN" liksom. Antagligen kommer ungen sedan ifrågasätta hur den kunde ha blivit till överhuvudtaget, vem befruktar frivilligt en såndär gammal sjöko liksom? Kanske skulle det bli ett lite modifierat blommor och bin-samtal, "jo förstår du, när en pappa är väldigt full..."

Värst vore ju naturligtvis om kiddet säger "NÄMEN ÅÅÅH VAD SNYGG DU VAR NÄR DU VAR UNG MAMMA!". Då stryper jag den lilla satungen.

Niklas hävdade dock att jag var finare i verkligheten. Eller om det var så att han uttryckte det snarare att jag såg värre ut på bilden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!