onsdag 13 april 2011

Syns inte finns inte

Hej hej, jag lever. Det har blivit dåligt med bloggande nu ett tag och jag har ingen aning om varför. Det borde vara för att jag är så upptagen med att skriva min grunduppsats men den har jag inte ens börjat med typ så det är det då verkligen inte. Jag har inte hunnit skriva något för att jag dels fått hoppa in och jobba en massa och dels hittat på en massa andra, roligare saker. Blir så himla trött på mig själv, den 27:e måste en preliminär färdig uppsats skickas till min handledare och jag har inte skrivit ett ord på analysen ännu. Bläddrar i mina böcker men lyckas inte formulera en enda fullständig mening, omöjligt att koncentrera sig. I alla fall lever jag och frodas och tänkte uppdatera lite mer nu. Här har ni en magbild så länge som är tagen förra måndagen. Jag hade jättefina kläder men det syns inte.

1 kommentar:

  1. tjockis <3
    du passar verkligen så himla mycket med gravidmage, du är superfin!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!