onsdag 13 april 2011

Vad Katten Kirk haft för sig sen sist

Ingen trodde väl att Katten Kirk varit overksam sedan sist i alla fall. När jag kom hem igår till exempel så fann jag mina deklarationspapper, som jag för övrigt hade försökt gömma för honom, liggandes på golvet. Katten Kirks favoritsysselsättning är som bekant allmän förstörelse, och inom den ramen är hans två favoritsaker att förstöra kartonger och papper. Vad han gjort med mina deklarationspapper var mycket effektivt, man behöver ju liksom väldigt lite av de där pappren kan jag tycka. Det jag dock behövde var inbetalningskortet jag skulle använda för att betala in min restskatt. Och det han slitit bort var helt enkelt hörnet där OCR-numret stod. Tack Katten.

Om någon fattat var man kan hitta samma uppgifter på internet så får ni gärna tipsa mig, har e-legitimation men hittar inga inbetalningsuppgifter på nätupplagan av deklarationen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!