fredag 27 maj 2011

Världens snällaste kille

Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna en så himla snäll kille som jag har, men mitt bästa tips för att skaffa en är att råka bli gravid med killen i frågas barn, det gjorde susen för mig nämligen.

Igår när jag kom vaggande genom Norrköpings hemskaste ställe, nämligen det s.k. Ströget i Spiralengallerian, halade Niklas fram ett paket som jag fick med motiveringen att jag "varit duktig", som innehöll sommarens muminmugg, med Lilla My som blåser såpbubblor! Hur gullig får man vara? Förutom det fick jag dessutom fyra liter av mitt favoritiste från Lidl, vilket måste ha burit honom hemskt mycket emot att gå och köpa eftersom han hatar Lidl så mycket. Gulle-Niklas!


Vad jag gjort som varit duktigt har jag ingen aning om, det var nog lite av en överdrift kanske. Jag blev himla glad i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Fy fan så gulligt!!!

    SvaraRadera
  2. Läste på HD att du fått bebis nu, GRATTIS! Jag har gått och funderat på om h*n inte ploppat ut snart i flera dagar, och idag va jag tvungen å söka på ditt namn på HD bara för å se så jag inte missat nått, och så stod de att du fått :D

    Grattis igen, och lycka till!! :D

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!