tisdag 13 september 2011

All imse vimse spindel and no play makes Julia... äh ni fattar

Det sämsta med att vara föräldraledig är helt klart att man har så jäääävla tråkigt. Alltså jag älskar verkligen Oswald över allt annat, men hans lista över grejer han gillar går såhär:

1. Bröst
2. Spegla sig
2. Den där sången som går "i ett hus vid skogens slut liten tomte tittar ut" (den är ju bara SÅÅÅ rolig alltså, och RÖRELSERNA, hohoho outrageous, right?!)

och ja, det blir ju lite enformigt i längden. Samtidigt kan jag ju liksom inte hitta på så mycket annat för det känns som att så fort jag sätter igång med ett projekt så kräver han min fulla uppmärksamhet omedelbums. Idag när jag blev trött på att sjunga sånger med rörelser till (medan Oswald ser så glad ut att dreglet sprutar, skönt att man åtminstone har en bra publik) tog jag med mig Oswald ut och... köpte diskmedel. Fyfan alltså.


Play it again mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!