tisdag 13 september 2011

Dag 1: Om mig (och inte Julia Ceasar)

Det här är den presentationen jag påbörjar idag, det är därför det tagit hela dagen för mig att skriva det här. När jag gick i gymnasiet var det här med att skriva presentationer av mig själv lite mig favoritgrej, jag skrev med jämna mellanrum kontaktannonser som jag la upp på bilddagboken där jag beskrev precis hur förträffligt fyndig och charmig jag faktiskt är. Att jag också är ganska självupptagen nämnde jag inte i annonserna men det bör ju ha framgått för den med någorlunda okej slutledningsförmåga.

Nu är det lite svårare. Jag skulle kunna ljuga och skriva att det nog är för att jag blivit lite mer ödmjuk med åren (let's face it, jag tycker innerst inne fortfarande att jag är awesome och de som inte tycker det har bara inte fattat grejen ännu typ som att man inte gillade öl egentligen när man var sexton men låtsades att man tyckte det var gott för att inte verka töntig tills man en vacker dag vant sig vid smaken och insåg att det inte var så dumt i alla fall, eller ja fast inte riktigt så. Kanske snarare som när man dissade Håkan Hellström för han sjöng ju faktiskt falskt och det var bara småtjejer som lyssnade på skiten men sen blev det helt plötsligt okej igen att gilla honom och då kunde man helt plötsligt skråla med i varenda låt för att man lyssnat på honom i smyg därhemma? Nä inte så heller men äh ni fattar!) men jag skulle tro att det helt enkelt dels är att jag inte är alls lika påhittig som jag var då och sen inte känner ett lika stort behov att framstå som en rolig och fyndig person. Orkar inte riktigt anstränga mig lika mycket kanske.

Nä, det här får bli sista versionen av den här himla presentationen. Man kan inte skriva hur många presentationer som helst, jag kanske skrev slut på min kvot redan när jag var sjutton. Här har ni istället några länkar till gamla inlägg som faktiskt representerar mig som person väldigt bra istället:

Fredagsgodis kan du va själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!