torsdag 22 september 2011

Morr

Vet ni vad jag blir arg på? Jo jag blir himla irriterad när man får ett mail där det står "woop woop vi har skickat ditt paket nu!" och sen när man söker på det angivna kolliidt (konstigt ord) på postens hemsida visar det sig att paketet inte alls är skickat utan det står bara "Elektronisk förhandsinformation mottagen" vilket betyder att paketet inte alls är skickat ännu! Jag hoppades på att få det här paketet till imorgon då jag ska ut på galej och tänkte att det var ganska stor chans att det skulle komma fram i tid eftersom jag fick mail om att det skickats på måndagen. Men eftersom det fortfarande inte skickats iväg är det väl inte så stor chans kanske. Blä!

1 kommentar:

  1. Jag hatar att de skickar ut aviseringarna samma dag som brevet/paketet SKA komma fram. så om paketen är försenade så står trettio pers med avier som inte har något tillhörande paket.


    morr.

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!