onsdag 11 januari 2012

3. Something you adore

Dvs något jag supergillar (jag är bäst på engelska som ni kanske märker)! Här borde man ju ta Oswald eller Niklas eller min familj eller nåt sånt men jag väljer en grej. Nämligen mitt eget lilla skrivbordshörn (även kallat mitt kontor av Niklas). Skrivbordet med stol hittade jag på Myrorna och blev störtkär, och eftersom min kille råkar vara lite mer bäst än alla andra i världen cirka så köpte han det åt mig i julklapp (själv är jag nämligen innehavare av kein Geldt som det så vackert heter på tyska). Älskar min lilla kontorshörna med tavla på Europas vanligaste fåglar och svartvita foton på får, alla mina örhängen och rosetter som jag aldrig använder längre men som är fina att titta på och Niklas plastgran (som i och för sig ska ner i källaren snarast).

Oswald har också kontor här ibland och läser sin Hello Kittybok eller övar på att slänga ner sina grejer på golvet. En annan favoritgrej är hans nya tripptrappstol som jag tycker har förenklat våra liv något alldeles oerhört. Så himla skönt att han kan sitta med, han är nämligen inte särskilt förtjust i att iaktta oss från golvet som han gjort tidigare.

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som ett väldigt mysigt och fint litet kontor! (Här finns en orsak till att det är svårt kommentera, man kommer inte alltid på så intressanta saker. Men heja dig!)

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅH SÅ HIMLA HIMLA FINT! Vill också haaaaa! Jag hittar aldrig fina saker på second hand. typ. :(

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!