tisdag 10 januari 2012

Puss på er

Och TACK för alla braiga kommentarer hörni! Jag känner mig superpepp och kommer nu med gott samvete fortsätta med mina smått meningslösa vardagsinlägg eftersom det ju visat sig att det är uppskattat. Jag håller med om att det är sjukt svårt att kommentera men mitt nyårslöfte (hade varit om jag haft något) är att kommentera mera. Då mest mindre bloggar kanske, känns inte lika meningsfullt när det är tuzn miljarder likadana kommentarer redan, men man blir ju så himla peppad av ett glatt tillrop lite nu och då så det känns ju helt klart värt att försöka bli bättre på det.

En annan sak med kommentarerna är att jag ofta får höra att kommentarfunktionen på blogspot inte funkar som den ska vilket jag tycker är trist. En annan grej som skulle vara kul vore ju också om man kunde svara direkt till tidigare kommentarer. Det plus en massa andra grejer gör att jag funderat på att gå över till Wordpress istället eftersom jag tycker det verkar funka bättre. Vi får se hur det går med det.

Oswald kommer förstås fortsätta figurera i bloggen, den omåttligt charmige och populäre Katten Kirk däremot inte, varför ska jag ta i ett annat inlägg. Mat och recept tyckte jag var en kul idé eftersom jag älskar att baka och tycker det är helt okej kul att laga mat ibland (men inte jämt). Funderar också på om man ska tala om ibland vad Oswald äter om någon annan förälder är intresserad, jag vet nämligen att jag själv skulle dö av lycka om jag fick lite inspiration på den fronten eftersom jag har sämst fantasi när det kommer till olika variationer av mos. Men det är inte så kul för alla andra så ni får hålla för ögonen då.

Lägenheten ska visas upp när granen är utslängd (hatar mig själv för att jag inte såg till att fotografera ordentligt när den var i sin prime, fytusan vilken tjusig julgran, yvig som Katten Kirks svans när man råkade trampa honom på svansen!) och det är lite mer städat. Outfitbilder kommer när jag har en helfigursspegel, dvs antagligen aldrig någonsin.

Puss på er vad ni är gulliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!