onsdag 25 januari 2012

Att gå upp innan tuppen

Grejer som inte är så kul med att ha börjat skolan igen förutom att starta ett heligt krig med csn (snarare ett heligt rövslickeri från min sida men att kalla det krig känns bättre för mig och min självbild) är till exempel att behöva ta campusbussen som går 07:00 för att hinna till föreläsningen imorgon. Hade tänkt typ duscha och tvätta håret och sova med kläder och skor på och bara typ gå upp tio i sju och gå direkt till bussen men nu har jag hunnit bli så trött att jag inte orkar. Så det är väl bara att stupa i säng bredvid Oswald som ligger och ser dramatisk ut med ena handen över ögonen.

Alltså, tror de på allvar att man ska kunna ta in en tvåtimmars föreläsning om grammatik klockan åtta på morgonen?

/Mvh har varit föräldraledig och sovit till nio varje dag i ett halvår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!