måndag 23 januari 2012

Om jag bara hade...

Jag fick veta igår att mitt pluggande under hösten inte på långa vägar gör mig studiemedelsberättigad som jag trodde. Så nu författar jag personligt brev och ska skicka in tillsammans med intyg från min kurator på barn- och kvinnocentrum som jag hoppas ska blidka dem. Jag har dock inga större förhoppningar då ingen jag känner lyckats med detta de senaste åren trots psykologintyg och sånt. Kommer nog inte blogga så mycket de närmaste dagarna p.g.a. ångest. Hoppas ni klarar er ändå!

Edit: Insåg att det här såg sjukt emo ut, det där med att inte blogga p.g.a. ångest var ju tänkt lite som ett skämt alltså. Tänkte bara förtydliga det.

2 kommentarer:

  1. Men nej! :(

    Håller tummarna för att du lyckas blidka dem.

    SvaraRadera
  2. Men vafan! Varfor gor det dig inte stuidiemedelsberattigad? jala skit azz!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!