lördag 25 juli 2009

Fredagsölen!

Jag och Joel skulle dricka öl på Världens Bar men sen visade det sig att det var öldrickning hos Emelie och Axel och deras katter. Så Joel kom förbi hos mig och lyssnade på Kent - Mannen i den vita hatten (15/16 år senare) och så gick vi dit och hade trevligt. Sen gick vi till Hugo och grejer. Det var typ vilken fredagskväll somhelst, men Emelie var så snäll och sa gulliga saker till mig så kvällen förtjänar att nämnas. I och för sig hade jag mutat henne med en öl så det kanske inte räknas. Men ja, jag är så glad över mina fina kompisar i Norrköping, jag trodde aldrig jag skulle lära känna en käft här liksom.


Andreas och Joel.


Jag lyckas alltid ta bilder på Axel när han har den där minen, jag vet inte om det är för att det är hans version av Blue Steel eller nåt. Kolla för övrigt Leche (katten) i bakgrunden. Tror det är Leche i alla fall, Johnny (Cash) låg mest på högra sidan av fönsterbrädan.


Fånig bild på Hugos, Emelie Philip och Adam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!