lördag 11 juli 2009

Tipselitips!

Okej här kommer bloggens första musiktips. Jag förväntas alltid skämmas över att jag gillar Sugarbabes, men jag tycker verkligen de är riktigt bra, speciellt för att vara radioskval, har gjort sen den där hiten kom, Overload hette den väl. I alla fall, de har någorlunda nyligen (det kan vara ett år sen eller nåt men jag har verkligen ingen koll) som heter About You Now. Alldeles nyss när jag lyssnade på radion så spelade de en cover av den låten som Timo Räisänen gjort, och den var himla bra! Lite mer elgitarrspop, lite mer accepterat att lyssna på i mina kretsar, även om Timo väl inte står högst upp på hitlistan han heller. Fast jag måste säga att jag tycker originalet är bättre, lite mer genomtänkt och välarrangerat. Nåja, här är i alla fall en länk till låten på Spotify! Klick!

Vidare så sitter jag just nu och dricker en överbliven Krokodilöl från igår med henna i håret och på ögonbrynen, jag tänkte gå ner på stan och lyssna på Christian Kjellvander som spelar på nån festival som Saliga Munken anordnar.

(jag gillar djur, även på min öl)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!