tisdag 6 september 2011

Ikeamästaren

De senaste 48 timmarna har jag monterat inte mindre än fem ikeamöbler. Okej okej, två av dem var rullgardiner och räknas inte riktigt som möbler men det var inte helt lätt att skruva upp dem så jag räknar dem ändå! Jag är i alla fall himla nöjd och var rätt nöjd under monteringen också även om det kanske inte verkar så när jag står och spottar och svär över att jag inser när jag är på steg femton att jag använde fel skruv i steg två så jag måste plocka isär hela skiten igen.

Däremot har jag knappt packat upp någonting ännu förutom mina kläder och lite köksgrejer men skitsamma. Jag har ju sett till att Niklas har någonstans att ha sina skivor (han har suttit och funderat på vilken hylla han ska ha och vilken ordning han ska ställa sina skivor i sedan vi bestämde oss för att flytta ihop ungefär...)

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Det är så skönt när man får upp de möbler man vill ha och det börjar kännas som att man får saker på plats efter en flytt.

    SvaraRadera
  2. Javisst är det Ellen Ahlström som gått på Lunnevads (eller vad den nu än heter)! Vi är klassisar nu! Fasen vad jag gillar Ellen.

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!